Ako postupovať keď mi nesadla veľkosť?

  • Tovar si môžete vymeniť, alebo vrátiť. Zo zákona máte nato 14 dní od doručenia.
  • 14 dňová doba však nie je nato aby to niekto zneužíval, tovar ponosil a vrátil späť. (bohužiaľ nájdu sa aj špekulanti, čo si tento zákon vysvetľujú po svojom).
  • Tovar na vrátenie nesmie byť poškodenýnosený, nesmie zapáchať a musí mať na sebe všetky štítky, tak ako ste tovar aj dostali.
  • Ak by tovar nespĺňal niektorú z podmienok, tak ho nie je možné ani vymeniť ani vrátiť.

Ako teda postupovať? 

1. Po zistení že tovar vám nevyhovuje nám napíšete mail na marcel@aranburu.sk, kde nás informujete o tovare, ktorý chcete vymeniť / vrátiť. Predmet mailu v tvare: výmena /vrátenie a číslo faktúry.

CORONA INFO: prosím na pošte si vyžiadajte aj podacie číslo zásielky a to nám náslene pošlite mailom, nakoľko pošta nám nedoručuje zásielky na predajňu - keďže musí byť podľa nariadenia vlády zatvorená a zároveň na pošte nám bez tohoto čísla balíka nechcú balíky vydávať.

2. Následne nám tovar pošlite na našu adresu PrimaTT s.r.o., Hlavná 36, 91701, Trnava. (v žiadnom prípade neposielate balík na dobierku! )
     - Do balíka pripojíte kópiu faktúry
     - Ak ide o výmenu - krátky popis za ktorý tovar chcete vymieňať
     - Ak ide o vrátenie - číslo účtu na ktorý vám vrátime peniaze
     - CORONA INFO: prosím na pošte si vyžiadajte aj podacie číslo zásielky a to nám náslene pošlite mailom, nakoľko pošta nám nedoručuje zásielky na predajňu - keďže musí byť podľa nariadenia vlády zatvorená a zároveň na pošte nám bez tohoto čísla balíka nechcú balíky vydávať.
3. Ihneď po príchode balíka na našu adresu vašu požiadavku vybavíme. Výmenu okamžite a vrátenie do 2 dní (ak ide o medzibankový prevod)