Ako postupovať keď mi nesadla veľkosť?

  • Tovar si môžete vymeniť, alebo vrátiť. Zo zákona máte nato 14 dní od doručenia.
  • 14 dňová doba však nie je nato aby to niekto zneužíval, tovar ponosil a vrátil späť. (bohužiaľ nájdu sa aj špekulanti, čo si tento zákon vysvetľujú po svojom).
  • Tovar na vrátenie nesmie byť poškodenýnosený, nesmie zapáchať a musí mať na sebe všetky štítky, tak ako ste tovar aj dostali.
  • Ak by tovar nespĺňal niektorú z podmienok, tak ho nie je možné ani vymeniť ani vrátiť.

Ako teda postupovať? 

1. Po zistení že tovar vám nevyhovuje nám napíšete mail na ahoj@aranburu.sk, kde nás informujete o tovare, ktorý chcete vymeniť / vrátiť. Predmet mailu v tvare: výmena /vrátenie a číslo faktúry.

2. Následne nám tovar pošlite na našu adresu For Best Clients, s.r.o., Trojičné námestie 5, 91701, Trnava. (v žiadnom prípade neposielate balík na dobierku! )
     - Do balíka pripojíte kópiu faktúry
     - Ak ide o výmenu - krátky popis za ktorý tovar chcete vymieňať
     - Ak ide o vrátenie - číslo účtu na ktorý vám vrátime peniaze
     
3. Ihneď po príchode balíka na našu adresu vašu požiadavku vybavíme. Výmenu okamžite a vrátenie do 2 dní (ak ide o medzibankový prevod)