DOPRAVA

Kedy mi bude doručený objednaný tovar?
Tovar Vám doručíme v nasledujúci pracovný deň od vybavenia objednávky. Ak si objednáte v pracovný deň do 13:00, tak už v nasledujúci pracovný deň máte tovar doma.
Akým spôsobom mi bude tovar doručený?
Tovar posielame pomocou kuriérskej služby GLS. Doručateľ zásielky vás bude v deň doručenia telefonicky kontaktovať, aby sa s vami dohodol odovzdanie. Zásielka bude obsahovať objednaný tovar, doklad o nákupe a malú pozornosť v podobe samolepiek, odznakov či katalógov.
Posielajte tovar aj do zahraničia?
NIE! my sme slovenský obchod a posielame balíky len na adresy v Slovenskej republike.

POŠTOVNÉ

Koľko stojí poštovné?
Ak je objednávka do 50€, tak je poštovné 3,60 €
Ak je objednávka nad 50€, tak je doprava ZADARMO

Môžem si objednaný tovar vyzdvihnúť osobne?
Áno, tovar objednaný v e-shope si môžete vyzdvihnúť v našej kamennej predajni v Trnave.

Môžem objednávku zrušiť?
Áno aj nie. Objednávku môžete zrušiť do momentu ako odovzdáme balík kuriérskej spoločnosti. Potom sa už nedá objednávka stornovať, nakoľko nám vznikli náklady spojené s prepravou balíka. Balík si musíte prevziať a ak s tovarom nebudete spokjní , tak sa dá balík samozrejme vrátiť. Pokiaľ balík zámerne neprevezmete budeme vám fakturovať náklady spojené s prepravou balíka.

VÝMENA ALEBO VRÁTENIE TOVARU

Ak mi tovar, ktorý si objednám, nebude sedieť, môžem ho vrátiť alebo vymeniť?
V prípade, že Vám nesedí veľkosť, alebo vám tovar nevyhovuje z iného dôvod, môžete do 14 dní od doručenia tovar vrátiť. Tovar však nesmie byť použitý.

Aký je postup na vrátenie / výmenu tovaru?
Postup ako vymeniť / vrátiť tovar nájdete: tu

REKLAMÁCIA A POSTUP

Aká dlhá je záručná doba pre uplatnenie reklamácie?
Zákonom stanovená lehota na uplarnenie reklamácie je 24 mesiacov.

Kde môžem reklamovať tovar zakúpený cez internet?
Reklamovať tovar môžete buď priamo v našej predajni v Trnave, alebo môžete tovar zaslať poštou. Nezabudnite priložiť kópiu dokladu o nákupe a pripísať dôvod reklamácie. 
Podrobné infromácie : Ako postupovať pri reklamácii.